Společnost KPMG zveřejnila žebříček nejlépe hodnocených značek a CEWE FOTOLAB se umístil mezi dvaceti nejlepšími.
V minulém roce provedla společnost KPMG průzkum českého trhu z hlediska zákaznické zkušenosti, jinak řečeno anketu, jak jsou Češi spokojení se službami značek na českém trhu. Zúčastnilo se ho více než 5000 respondentů.
Jsme v TOP 20!
Respondenti hodnotili 179 značek a se všemi přišli během posledního půl roku do kontaktu. Společnost KPMG pak zveřejnila žebříček 100 nejlepších, s kterými byli dotázaní respondenti nejspokojenější.
Hodnotilo se pomocí šesti aspektů:
– personalizace
– důvěrohodnosti
– řešení problémů
– času
– úsilí
– empatie
Renomovaná poradenská společnost KPMG toto šetření provádí od roku 2017 a od té doby se pozitivní zkušenosti zákazníků souvisle zvyšují.
FOTOLAB je tento rok v první TOP 20 a s celkovou známkou 7,89 se umístil na 17. místě, což je oproti roku minulému zlepšení o 13 pozic.
V konkurenci v oblasti maloobchodu jsme se dokonce umístili na 3. místě
CEWE FOTOLAB patří mezi svými 48 prodejnami a 600 výdejními místy k největšímu výrobci fotoslužeb v České republice, mimo to disponuje největším e-shopem a fotopůjčovnou fototechniky v ČR.
V Praze máme jednu z nejmodernějších fotolaboratoří ve středovýchodní Evropě, která vyrábí fotopráce s garantovanou kvalitou.
Výhody pro zákazníky CEWE FOTOLAB:
- 48 značkových prodejen po celé ČR se vzorky fotodárků
- 100% garance spokojenosti u CEWE FOTOKNIHY, CEWE FOTOOBRAZŮ, CEWE PŘÁNÍ a CEWE KALENDÁŘŮ
- program na snadné sestavení fotoproduktů CEWE Fotosvět ZDARMA
- mobilní aplikace CEWE Fotosvět na snadné sestavení fotoproduktů ZDARMA
- množstevní slevy u klíčových produktů
- zákaznické centrum 7 dní v týdnu
- největší eshop s fototechnikou v ČR
- fotopůjčovna fototechniky
- vlastní doprava po celé ČR
Všechno by to ovšem nemělo smysl, pokud by naši firmu netvořili profesionální zaměstnanci, u kterých je zákazník na prvním místě.
A kdyby své odborné zkušenosti, pomocnou ruku, řádnou dávku empatie a osobní přistup nevyužívali každý den právě při styku se zákazníky.
Děkujeme a věříme, že příští rok to dotáhneme do první desítky!
Přidat komentář