Finanční ředitel si vyzkoušel práci v zákaznickém centru CEWE – FOTOLAB. Co na to říkal?
Projekt Volejte řediteli odstartoval před nedávnem předseda představenstva CEWE – FOTOLAB Ing. Pavel Schreiber přečíst zde.
Dalším, kdo usedl do křesla zákaznického centra, byl tentokrát finanční ředitel Ing. Martin Dvořák.
Jaké pro vás z pohledu finančního ředitele bylo mluvit se zákazníky?
Kontakt se zákazníky je pro mě obvyklou věcí, protože se občas účastním různých promo akcí. Zrovna před pár týdny jsem měl tři dny službu na našem stánku v Německu na výstavě PHOTOKINA 2016, kde byli zákazníci z celého světa a měli plno dotazů ohledně CEWE FOTOKNIHY. Kontakt s nimi mi nedělá problém.
Takže hovory se zákazníky na infolince byly příjemné?
Ano. Všichni volající byli milí a měli věcné dotazy týkající se zejména svých objednávek u CEWE – FOTOLAB. Takové dotazy obvykle vyřídí specialistky zákaznického centra poměrně rychle.
Složitější jsou pak dotazy ohledně pomoci se sestavením produktů, nicméně naše specialistky jsou školené, takže pro ně je i tato činnost rutinou.
Větší nápor a nervy přijdou o vánoční sezoně, kdy budou zákazníci trochu nervózní, aby stihli vytvořit své dárky pod stromeček.
Překvapilo vás něco?
Překvapila mě profesionalita kolegyň v zákaznickém centru, jak s přehledem řeší všechny možné situace. Ohledně pracovních postupů si myslím, že by se některé věci mohly doladit.
Jednou z nich je otázka expresního doručování zakázek v rámci Prahy. Přestože jsou všechny dodací termíny zákazníkům k dispozici, chtějí své zakázky co nejdříve.
My si naše osobní poznatky z práce v zákaznickém centru musíme s kolegy vyhodnotit a případně upravit procesy tak, abychom zákazníky ještě více uspokojili.Na závěr bych chtěl poděkovat Kristýně Horské za její nápad s naší účastí v zákaznickém centru.
Zákaznické centrum 272 071 200 a e-mail info@fotolab.cz
Přidat komentář