Dalším členem představenstva společnosti CEWE – FOTOLAB, který usedl na jeden den do křesla zákaznického centra a odpovídal na otázky našich zákazníků, byl šéf obchodu.
Volejte řediteli odstartoval na konci minulého měsíce předseda představenstva CEWE – FOTOLAB Ing. Pavel Schreiber. Rozhovor s ním si můžete přečíst zde.
Jedinečný projekt Volejte řediteli vymyslelo zákaznické centrum CEWE – FOTOLAB. Smyslem je nejen možnost zkontaktovat vedení společnosti, ale také ukázat, co všechno v praxi obnáší práce v oddělení, které pečuje o naše zákazníky.
Ing. Ladislav Koštíř, který je členem představenstva za obchod, přijímal hovory, mluvil se zákazníky a odpovídal na e-maily.
Jaká pro vás jako šéfa obchodu byla konfrontace se zákazníky?
Byl jsem příjemně překvapen, protože šlo všechno velmi dobře. Zákazníci byli nadšení. Děkovali za všechny naše odpovědi a pomoc a spokojeně pokládali telefon.
Překvapilo vás něco?
Ano. Napsal jsem si několik poznámek, kterými se budeme zabývat a uděláme všechno proto, abychom mohli vyhovět co nejvíce zákazníkům, kteří nám zavolají nebo napíší. Takže to bylo rozhodně přínosné.
Jaká byla nejzáludnější otázka, kterou jste dostal?
Tak to byla asi ta úplně poslední. Zákazník se ptal, jestli když si objedná knihu přes náš program dnes večer, zda si ji už zítra bude moci vyzvednout. 🙂
Umíme mnoho, ale z technologických důvodů je doba dodání knihy k zákazníkovi 4 až 5 dnů. CEWE FOTOKNIHA musí po vytištění a kompletaci nějakou dobu schnout.
Každá kniha, která opouští naší laboratoř musí být perfektní. Pak za ní totiž můžeme dát ruku do ohně prostřednictvím 100% garance vrácení peněz při jakékoli nespokojenosti, kterou nabízíme jako jediní.
Zákaznické centrum 272 071 200 a e-mail info@fotolab.cz
Přidat komentář